Mesleki Deformasyon ve Komplikasyon ve hatta Kombinasyon

İnsan vücudu garip, (evet, tamam beyni de garip)

Konuya bodoslama dalıyorum, yeni sayılabilecek işim hareketlerimi, halimi tavrımı değiştirdi.
Eve girdiğim an, bir dakika da o kadar çok şey hallediyorum ki, kendimden korkuyorum.
Tabii bu cümleden sonra, sizin beni çok becerikli biri sanmanızdan da korkuyorum ama o ayrı bi konu ve bu uyarıdan sonra zaten böyle yanılsamalara düşmeyeceksiniz.

Bir kadın düşünün, el çantasından ihtiyaç duyacaklarını çıkartırken kettle'a su koyan, ceketini asarken kombinin ısısını arttıran, estetik ve ekstra keyfi bir kenara atıp asgari sürede asgari besin öğesini mideye indiren, ki sindirim işleminin dişler vasıtasıyla ağızdan başladığı bilgisini burada sorgusuz sualsiz es geçiyorum. Çünkü dişler artık güzel bir gülümsemenin dışında işlevsizleşti. Bu arada elimin değdiği herşeyi işim bittikten sonra emniyete aldığımı, mümkün olsa kapakları kapattıktan sonra kilitleyebileceğimi bile söyleyebilirim. Elimden gelse gece yatarken sigortayı kapatırım. (Elimden de gelir aslında şimdi düşündüm de)

Şu an aklımda yapmam gereken bir sürü şey olduğu için hızlıca yazıyorum (bu kadar hızlı yazabildiğimi de bilmiyordum). Şimdi çok işim var, örnekleri siz çoğaltın işte, milyon tane kombinasyon var. (Fransız kökenli -asyon'la biten ne kadar çok kelime kullandım, etkilendiniz siz de)

Sizlere hızlandırılmış öpücükler

Bir de not (ama yeni bi paragraf da olabilir);

Sevgili anonimliğini hala korumakta olan gizemli ve bir o kadar tanımadık okurlar,
Sizden bir ricam var;
Ben bir Ayşe Arman veya Yılmaz Özdil değilim ki, zaten zibilyon tane okuyucum var, ne önemi var okuyucularımın nerden oldukları diyeyim. Düzenli olarak Libya'dan, Amerika ve Kanada'dan ve Türkiye'nin hiç bulunmadığım ve tanıdık edinemediğim illerinden olan okuyucular, hepiniz binlerce kez hoşgeldiniz ama biraz da anonim geldiniz. Ben sizi merak ediyorum, hatta meraktan çatlıyorum.
Ve size bir uyarı;
Okuyucularımla tanışmazsam, çirkinlik ve sivilcelilik karinesi geçerlidir. Sanal flört sitelerinde iki kelam ettikten sonra "kesin göbekli ve sivilcelidir yaa bu" kuralı siz kendinizi tanıtana kadar sizin için de geçerli. (Gülücük)

Yorumlar

  1. Çok kıskandım yaaaa, kaç senedir yazıyorum Libya'dan okurum yok! :) Hazır Arap Devrimi rüzgarı bana da vururdu.

    Yalnız kuzum, blogunu okuyabiliyorum he-yoooo... Blogspot yasağı şu an bulunduğum koordinatlara işlemiyor :D İlk defa bu koordinatlarda olduğuma sevindim ya...

    Muaaahhh

    YanıtlaSil
  2. ben de bloguma girebiliyorum, heyoooooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar