Hangi ülke dünyayı yönetmiyor ki bebeeeem

Bugün bir vesile İsrail sınırlarında bulundum. Bir kaç saat vakit geçiriverdim sadece. (sabah kahvaltımı da pariste yaptım demek isterdim ama ben kahvaltı yapmıyorum) Yanımdaki arkadaşın israillilere ve yahudilere karşı bir hazetmeme durumu mevcuttu. Olabilir dedim. Toplumsal söylem ve söylentiler bir iki tarihi izle birleşince bünyede bunları oluşturabilir dedim. Hatta bi ara "banane yaaa" dedim, yoluma baktım.

Ama an geldi hiç de girmek istemedim muhabbetin ortasında buldum kendimi. Hani ben de çok bişey bildiğimden diil ya hani bu ülke hakkında (ki bunu bugün çok net farkettim ki tarihine dair resmen bilgim çok az) hepimizin istisnasız bildiği bir iki tarihi detay bile şaştı kaldı bu olaya, kendini tarihin şaşaalı harflerle yazılı kitaplarından bile silmeye kalktı.

Diyaloğu aktarıyorum.

Karakterler; (yaş)
- 25         +31

- İlk tek tanrılı din olduğu söylenir.  
+Hııııı, çok da zenginlerdir.
- İsayı yahudilerin çarmıha gerdiği söylenir.  
+Hııııı, Amerikayı da onlar yönetiyo zaten.
- Bi de Nazi katliamı var tabii bildiğim.    
+Katlederler tabiii, dünyanın en zengin ülkesi. (?)
-Yok, hani fırınlarda yakılıp sabun yapılan insanlar var ya, onlar yahudiydi işte.    
+Nazi?
- Hitler var ya?    
+ Aaaa evet geçen gün bi filmde gördüm, eveeetttt..  

(and the modern enlightment has just begun)

Yemin ederim yaşadım bu diyaloğu. Yemin ederimmmmmm....
Ama kız işinde çok iyiydi. Çok çok iyiydi.  Benden çok iyiydi.

Hepinize koşer bulaşmış öpücükler

Yorumlar

Popüler Yayınlar