Başka bir hayır duası mümkün!

An itibariyle, kutsanmış, kutsal suyla yıkanmış ve hatta kutsamaya hak kazanmış biri gibi hissediyorum kendimi.
Tam olarak 200 kişinin hayır duasını almış olmanın dayanılamaz ağırlığını bilir misiniz siz? Peki bişeyi 40 kere söylediğimizde oluyosa, bir iki hatalı söyleme hesabıyla, 43ten sonra söylediğimiz garanti oluyosa, 157 gibi açık bi garanti farkıyla bana neler olacak söyliyim;

- Allah yolumu açık edecek.
Ki benim hayatım ve de işim itibariyle, bu bana değil şirketime kazandırır. (Hipnotize olmuş bir oryantasyon seminerinde yüzlerce kişi donuk gözlerle bağırıyor, "şirketim kazanırsa ben de kazanırım.")

- Allah kazasız belasız...
Kaza kısmı tamam. Bela kavramı çok subjektif. Her türlü olabilir. Artık çevremde idiotlar dolanmayacak, yada lavabomu su basmayacak, yada evi bok götürüyo diye allah benim belamı vermeyecek. Bilemedim. oturup pazarlığını etmek lazım hayır duası edenlerle.

-Allah benden razı olacak.
Naapalım, bu kız da böyle çıkmış, kabul etmekten başka bi şans yok diyecek. (kız: koca kadınım ama allah babanın gözünde hiç büyümüyorum)

-Ellerime sağlık olacak.
Ailemizde genetik olan lupus hastalığının en çok boy gösterdiği eklemlerde bağışıklık sistemim ciddi bir inat gösterecek, her yerde ortaya çıksa, hatta eklemlere bile bulaşsa, ellerime bi bok olmayacak.

-Allah ne muradım varsa verecek.
Eğer hiçbirini seçmeden, sorgulamadan, koşulsuz verecekse, gün gelecek sıra ona da gelecek, dünya allahsız olacak.

-Allah beni anama babama bağışlayacak.
Ki kendisi beni 25 yıl önce zaten kendilerine bahşetmişti, şimdi tüm haklarımla birlikte, hiç bir yasal engel kalmadan ve üstelik karşılığında hiç bi pazarlık da yapmadan, beleşe hibe edecek.

-Allah hayırlı kısmetler nasip edecek.
Hayırlı kısmet, ömrü boyunca bana hayrı dokunacak kişiler benim nasibim olacak.Örneğin, ben sokakta yürürken fenalaşıcam, ordan geçen bi taksi şoförü bana iyilik yapıp beni hastaneye götürecek. Hayır kısmı tamam. Sonra herif bana yazmaya başlayacak. Peşimi bırakmıycak, sen benim helalimsin diycek, bu da kısmet tarafı, tacizli. Yada bi herif beni nasibi belleyecek, sonra ben onu insan yerine koyup sürekli"yahu hayırrrrrr" dicem, nasipli, kısmetli hayırlı bi iletişim bozukluğumuz olacak. Yada Don Kişot bana aşık olacak, bu sefer fakirlerden çalıp, ganimetleri hayrına bana verecek.

-Allah hayırlı evlatlar kısmet edecek.
Yani ben doğum kontrol yöntemlerini falan boşvericem, tek bir çoğul gebelik de yetmeyecek. 200 kişinin 128inin duası tutmuş olsa, her birinin cümleyi çoğul kurduğunu, hadi bi kaçının (7diyelim biz buna, istatistikçi arkadaşlar da formülü bi gözden geçirirse)dua frekansı tuttuğu için aynı evlatlardan bahsettiğini hesaplasak bile, (128-7)x2=242 tane çocuğum olacak. Zaten bunlar da çoluğa çocuğa karışırsa, o kalabalık artı sen ben bizim oğlan derken ben zaten kendi dinimi kurarım. Vergiden de muafım.

Açtım ellerimi kaldırdım havaya. Başımda yukarıya doğru. İbadetimi hafif hafif öpücükler atarak yapıyorum. En kısmetlisini kapın, sonra uzaklaşın. Sırada bekleyenler var.

Not: Benimle nişanlanıp, gezip tozup, sonra bırakacak erkeklere bir çift lafım var. Çok pis teyze dualarım var, yakarım canınızı! Yaşasın kadın dayanışması!

Yorumlar

Popüler Yayınlar