Tarih reçellerden ibarettir.

Geçen gün, dün ve bugün bir sürü şey yaptım. Bu sırada yapmam gereken bir sürü şeyi yapmadım. Tam bu esnada ise hiç bişey yapmayarak, aslında bir sürü şeyi yapmış bulundum.

Tüm bu yapılan ve yapılmayanlar anlamlarıyla birlikte bir sürü şey ifade ediyor. Kimisi o anımı, kimisi günümü etkilerken, bazıları da hayatımda kati dönüşümlere tekabül ediyor.

Arada "yapsam da olur yapmasam da"lar bundan sonra yapmak için kıçımı kaldırmam gerekenler durumlarda azmimle veya tembelliğimle referans olacaklar.

Geri döndürülemezler, bundan sonra yapamayacaklarıma dair yeni yeni başlıklar...
Bir daha göremeyeceğim bazı yünlü çoraplar..

Yapmasam da bedelini ödeyerek az kayıpla yeniden yapılabilecekler..

Bugün yaptığım telefon konuşmalarının benim ve konuştuklarımın hayatlarına etkileri, hatırlanmaz detaylar olacak.

Tüm bunların hiç biri ama hiç biri ilerde bugünün tarihini gördüğümde aklımın köşesinden bile geçmeye tenezzül etmeyecek olaylar.

Kolumda büyük bir yanık izi de olsa, bugün kanser olduğumu da öğrensem, büyük ikramiye bana çıksa da, yada ben bugün en yeni tavamı yaksam da tarih bunların hiç birini göstermeyecek...

Hatırlamak için daha çok acı çekmek lazım.

Tarih büyük ihtimalle mübarek amcanın 2 saat sonra yapacağı konuşma dışında bu dünyadaki hiç bir sözü, küfrü, acıyı veya öpücüğü hatırlamayacak.

Bu tembel tarih yüzünden, ülke coğrafyasında yaşayan neredeyse herkes ırkçı söylemlere sahipken hep faşizm nazi almanyasına özgü olacaktır ve televizyonlarda sadece onlara küfretmek serbesttir.

Tarih hiç bir zaman bi öpücüğü hatırlamaz.

Kayıtlara geçsin lütfen, bugün bi süre daha yeni ev tutmamaya karar verdim.
Evet, bugün kayıtlara böyle geçsin.

Yarın da Nazan teyzenin yaptığı kayısı reçelinin torunu Berk'in ömrü boyunca sürecek reçel aşkını başlatacağını yazalım tarihe.

Evet bence böyle yapalım.




Yorumlar

Popüler Yayınlar