ben geldim

Ben geri geldim. Kim olduğunu bilmediğim okuyuculara yeniden bişeyler yazmaya karar verdim.
Eski yazdıklarıma biraz göz atınca o zamanlar hayatımın çok da fena olmadığını farkettim.
Ama bu demek değil ki, bundan sonra emo usulü takılıcaz.

Sayfanın bu yeni formu da sürekli yağan yağmur nedeniyle depresif modlara girmiş olmamdan değil, sadece bizlere yenilikçi yaklaşımlarını göstermek için kendini yenilemeden duramayan şirketlerin uyguladıkları taktikten yola çıkarak, "değiştik ama bu sizin işinize gelecek" havasını sizlere sezdirmek için.

(3. tekil şahıs bu yazıyı okurken arka planın değişmiş olma ihtimaline karşı açıklama: blogun arka planı romantizm-melankoli karışımı ama bir o kadar da estetik kaygılar taşıyan cam üstü yağmur damlaları) 

Kendi kendime hoşgeldim.

Bugün size yağmurlu soğuk havada sıcacık yanan kaloriferin üstündeki pencereyi açtığınızda yüzünüzde oluşan sıcak-soğuk hava akımının hissettirdiği gençleştirici hissiyat dolu öpücük yolluyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar