Bildigin gunluk misali :)

Bugun itibariyle bu sehirde yasadigimi hissettim cunkuuuuu nihayet buranin (ve yanlis hatirlamiyosam almanyada da ayniydi) en ucuz en sirin en tatli en cana yakin en mutevazi en cesitli (daha da abartirim) marketiyle tanistim adi Aldi. Elinizi uzatin, en ucuz selamlamayla karsilar sizi :)
Ayrica bugun bi trafik kazasi gordum. Boyle biseyi yazmak sacma geliyodur simdi kulaga ama gordugum ilk kaza. 3 tane garda (polis) gorunce agzini acip izliyo millet. Bi suru insan merakla atraksiyonsuz olaya bakiyodu. Asil goruntuyu soyluyorum, iki araba arka arkaya. Hepsi bu kadar. Birak kan, yarali vs, ortada kirik cam bile yok. Millet soka girmis olayi izliyo :)
Bir diger vukuatim shane'in bizi ferdiyle yemege goturmesiydi. Okuz gibi yedik masallah. Shane'le gecirdigim en uzun zaman buydu diyebilirim ve herifin tek yaptigi sakince konusmak ama ben niyeyse hep kahkaha atiyorum onun yaninda. En son benden sozluk isteyip 'you are tirbiyisi' dedi bana. Terbiyesiz; simarik demeye calisiyodu kendusuuuu... Birazdan bi kac tiple buluscam; malum publar kenti. Ama korkuyorum cunku cogu ispanyol ve italyan ve aksanlarindan artik korkmaya basladim. Onlarla konusurken hipnotize oluyorum; genellikle agzim kendiliginden yavasca aciliyo ve kaslarimda catiliyo. Nasil bi aksan nasil bi ingilizce nasil bi vucut dili; vallaha da billaha da anlayamiyorum. Neyse fazla vakit gecirmeden bu kismi da atlatcam insallah. Sehir guzel, ev guzel, bradog staff guzel ve hatta hava bile guzel burda. (Geldigimden beri dogru duzgun yagmur bile gormedim desem) Simdilik bukadarcik olsun, atraksiyon artinca daha da yazarim. Operim

Yorumlar

Popüler Yayınlar