Ciddilesiyorum :)

An itibariyle aldigim bir adet degerli uyari nedeniyle yazdiklarimi daha formal bi sekilde degistiriyorum ve basliyorum :)
Oncelikle Temple Bar civarinda bi kosede (sokagin adini hatirlayamiyorum) kolayca bulabilceginiz bi gruptan bahsedicem. Cok iyi muzik yapmalarinin disinda da gecerli nedenlerim var. BUnlar 6 kisi ve keman bateri bas gitar elekro gitar masallah herbiseyleri var ve nasil tanimlandigini bilmemekle birlikte muhtesem muzik yapiyorlar. Resmen buyulenip kitleniyosun bunlara. gayet de sempatik tipler ortada para icin koyduklari gitar cantasinda cdleri de var ama oraya insanlar sadece para atmak icin gittiginden henuz yaklasip grubun ismine bakamadim ve cdlerini de alamadim. Neyse bunlari ilk olarak cumartesi dinlemistim (ikinci gunumde yani) o zaman da ayni duyguya kapilmistim bugun sehri gezerken de onlari buldugumda ayni muzik caliyodu. Melodisini soyluyorum (nihal ve goncanin vokalinin olmadigi) bi hey dunya melodisi ve orada dikilip gozleri dolmus sekilde dinleyen bi bahar dusunun. Sozum tum yeraltina. Sizi ozledim.
Diger gozlemleri kisaca geciyorum, dun bir grup insanla puba gittik. sekspir bar (nasil yaziliyodu ki ingilizce de) diye nedenini anlamadigim bi sekilde kalabalik (barcelona maciyla da alakali olabilir) sirince bi korean pub. Oturmus sacma sapan sohbet edeerken bilin bakalim nooldu. Danimarkali bi arkadasimla karsilastim. :) Burda da ortami kurmusum yani :)
Ekibimiz genellikle italyan ve ispanyol dolu olan ortalama 15 kisilik bi gruptu ve ben herkes bi bira icer ve evine gider bunlarin derken gecenin 2 sinde kendimizi baska bi pubda bulduk :)
Simdiye kadar gordugum en iyi pubdi ve performans grubu vs tamamen eskiyenideymisim gibi hissetirdi ama adres olarak tek hatirladigim sehrin kuzey kisminda oldugu ve bi ana caddede (daha cok istiklal caddesi vari bisey) oldugu. Isimleri hiiic hatirlayamiyorum o yuzden bu pubdaki komik anilarimi es geciyorum.
Genel (gece) izlenimlerim sarhos her yerde sarhos, kadinlara asilma sekli heryerde ayni, bira her yerde pahali :) Ama mesela iki kadinin erkekleri ciddi sekilde taciz edip ustune atladigini gormek turkiye de kismet olmaz veya cok pahali giyinmis, tertemiz gorunumlu bi adami koca kaldirimin ortasinda elleri kollari acik resmen zil zurna sarhos sizmis sekilde (aslinda yuzunun rengi biraz garipti, umarim yasiyodur) gormek de imkansiz. :)
Bugun birsuru burokratik isle ugrasmaya calistim ama burokrasi bana izin vermedi :) Immigration officeteki isim 5 dakka surdu cunku elimdeki dokumanlari yeterli bulmadilar, sali tekrar gitmem gerekicek. Ayrica is bankasinin dublin subesini ararken en son bi guvenlik gorevlisiyle sohbet ediyodum Dusunun ne kadar dostcalisi bunlar. veeee bunun gibi bir suru sey. Tum bu burokratik tirivirilara hic sikayet etmeden katlanmamin tek nedeni ise kusursuz hava :)
Ayrica bugun bradogdaki bi konsere katildim cocuklarin ve genclerin caldigi ve soyledikleri ve maalesef gercek ayris aksaniyla tanistim. Onerim, irlandaya gelirseniz turist oldugunuzu hemen belli edin, o zaman enteresan bi sekilde ingilizceleri amerikan ingilizcesine donuyo :)
Yarin icin de bir suru planim var. Anlatcak cok sey olucak demek bu :)

Yorumlar

  1. değerli uyarı baya yerinde bir uyarı olmuş valla :)..
    ozaman benden de sana haber sınavlarım bittii uleeennnn ve de eğer quantum dene baş belasını da halledebilmişsemm mezunummm uulleeeennnnn :)..

    YanıtlaSil
  2. Vuhuuuuuuuuuuuu :)
    superrrrrr; kesin haber et bana durumlari

    YanıtlaSil
  3. yerim seni seker... nasil ozledim seni delii.

    acelem var kısa yazıcam sen herseyi yaz emi, bosver uyarıları.

    senin gibi beebeeemmmm diyo seni öpum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar