Anne ben asimile oldum




























1. Artik evde sokakta tuvalette bilemedin otobuste dusunceliligimden eser birakmiyor kimse onundekini takmazken ben de beklemiyor ustune bir de tatli tatli sorry diyorum.
2. U harfini inadina u diye okuyor dublin aksani katmak icin agzimin O harfi esansli olmasina dikkat ediyor kelimelerimin ve kendimin formumu koruyorum.
3. An itibariyle gobek kismimda hamilelikten mi icmekten mi yoksa sabah aksam yenilen tereyagindan mi kaynaklandigi anlasilamayan gercek bir ayris gobegi tasiyorum.
4. Henuz yagli bisey yedikten sonra ellerimi ustume silip hayatima devam etmiyorum ama suya sabuna dokunma luksunu de aramiyorum. Artik bi pecete yetiyor bana fakat yemek sonrasi baskasina sormuyorum elbet. Ayip yani el yikanir mi? tam olarak ulasamadigim bir diger nokta da her sabah dus alip gunun geri kalan 23 saat 50 dakikasinda pis yasayip tum avrupa kitasinin bir sabah dusu sayesinde temiz insanlar olduklarina inanamamam.
5. Yuzume 5 ton fondoten suremiyor puba gece kiuyafetleriyle gidemiyor, tirnaklarima (takma) mardin usulu gumus islemeleri sekillerini yapamiyor veya 30 santim topuk giyemiyor olsam da bu tur insanlarin hala insan olduklerina an itibariyle inaniyorum.
6. An geliyor turistlerden yakiniyor fakat daha sonra bende guzel sehrimin bu insanlarin tatli hevesleri ve paraciklari sayesinde zenginlestigini hatirliyor ve onlara kurallari hatirlatmamakta hos direnislerde bulunuyorum.
Ben bir dublinliyim artik. okyanustan bosanircasina yagan yagmurun 8 dakika surebilecegini tahmin edebiliyorum.
Ulkenin gorulebilecek her yerini gordum. Cok guzeldi eyvallah agzimin acik kaldigi, vay anasini dedirttigi ve hatta sansli picler diye soylendigim oldu. Ama yasarken her sehrin her ulkenin farkli sacmaliklari var hak verirsiniz. Diyorum ki kizim kur hayalini bu proje bittikten sonra baska bi ulkeye gitceksin ama turkiyeye donmiyceksin parani kazanir herkesi istedigin zaman ziyarett edersin falan.. Oyle bi hayal yani calisiyorum ama istedigim zaman geziyorum. Aslinda gaza geliyorummm.. :)
Simdi haftanin onemli gelismelerinin ozeti...
Cok sevgulu tanidiklar bildikler,
Yazamamamdan da anlasilacagi uzere bendeniz bu aralar biraz yogundum.
Bu hafta tekrar guzel howth adli yere bebeleri goturme amacli gittik. Burda calisma ayagina her bi yeri gezdim resmen. Spor temali haftalik etkinligimizde bir tane gencimiz dizini kirdi. Dublinin gay pride haftasi nasil olurmus onu gordum. Cocuk koruma egitimi aldim ki kendisi basli basina bir yazi konusudur.
Sonrasinda ise inismore ve galway gezimizi 4 gunde tamamladik. Talihimiz nedeniyle macera oranini fazlasiyla asan bi geziydi. Bol bol sans tozu dokmusler uzerimizie :) Gezi zaten basladigi anda kendini belli etti. Kimi zaman sinirden kimi zaman mutluluktan gulme krizimi durduramadim. Ulkenin bir diger ucuna gittim. Ordan adasina bilem gectim. Komun hayatini gordum duydum yasadim. Bir gun once damlalari hissedemeyecek kadar cok islanmisken ertesi gun adayi bisikletle gezerken hala acisini cektigim gunes yaniklariyla ameleye dondum. Okyanusun altin gibi kumlu sahilinde esofmanlarimla yuzemedim. Her hazirliksiz insan gibi pacalari sivadim. Galwayde ise gezdim gordum fazlasindan da fazla ictim. En ana hatlariyla boyle anlatilabilir daha fazlasi icin fotolari yukledigim gun itibariyle ne zaman olur bilinmez facebooktan yararlanabilirsiniz. Hesabiniz yoksa bastan asagi populer kulture bulanmadiginiza yaniniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar