Ortaya karisik

Su an cok sevgili ev arkadasimin bilgisayarini ve hatta kendine ozgu internetini kullanmanin hakli gururuyla ne yazicagimi bilmeden basliyorum.
Galwaye gidicegim gece tepemize dusen yildirim sayesinde (yuzunden) evimizde teknolojik kayiplar yasandi. Bunlardan biri internet bir digeri ise asansor (vallaha da billaha da asansorumuz vardi)
Bu hafta bradogda program kamplarla tika basa dolu. ilk kampimi super tatli veletlerle cennet gibi bi yerde yaptim. benle nasil iletisim kuracagini tam olarak bilemeyen sekerleme gibi kiz cocuklar 15647 kere ismimi sordu tuvalete gitmek istediklerinde beni kolumdan surukledi cadirlarina giren bocekleri cikarmam icin agladilar :)
Not: yuzumde 29 tane sivrisinek isirigi var.
Yarin cok daha kalabalik ve buyuk cocuklarla baska bir kampla bu haftanin aktivitelerini sonlandiricam.
Genel olarak burda hayat huzurlu. Aksamlari ben disarda diilsem emmet maca gitmediyse gecelerimiz tavla ve satrancla geciyor. bu arada evde pisen yemeklerin kalitesi artiyor sabahlari bana bir adet krep ikram ediliyor.
Dun ev arkadasimin daha once takilmakla birlikte cok samimi olmadigi arkadaslariyla olan bulusmasina davet edildim herkesin benim kadar taninmadik ve bilinmedik olmasi bana da kendimi rahat hissettirdi. Herkes ayni dozda samimilesti, kimse muhabbetin disinda kalmadi, guzel oldu.
Yeni heyecanim amsterdam gezimi ayarlamak. Olursa ne ala...
Yazidan da anlasilacagi uzere pek hevesim yok su an yazmaya. herkese ankaranin yaz sicaginda dublin serinliginde opucukler yollarim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar