Bulaşık Fırçası - Medeniyeti tersten takip etmek..

An itibariyle kendi evimde oturmakta, kira hukukuna göre kendi koltuğumda oturup bu satırları yazmaktayım.
Şu anda aylardır ilk defa yanlız kalmış olmamda cabası.

Gelin görün ki medeniyeti tarihin tersinden takip ediyorum. Zira eve internet bağlatabilmeyi başarmış olmakla ve küçük dandik bir televizyonum olmakla birlikte, mutfak için gerekli her türlü teknolojiyi de satın almamıza rağmen doğalgaz ve çamaşır makinesinde çuvallamış bulunmaktayım. Tarihin derin izlerini takip ederseniz teknoloji namına çay demleyebilen ve türk kahvesi pişirilebilen bir ketıl'ın çamaşır yıkama ihtiyacından çoook sonra ortaya çıktığını veya ısınma sorununun yerleşik hayata geçiş sonrası gelişmeye başladığını görebilirsiniz.

Sürekli dinlediğim şarkı tahmin edersiniz ki "küçük şeyler". Bendeniz detaylara karşı hassas tenli biriyim ama bir ev taşırken gerekecem nano alet edevatın önemini kavramış bulunmaktayım. Başlığa bulaşık fırçası yazdım, -ki kendisi biz de mevcut- aklıma şu an ufacık tefecik ve elzem birşey gelmediği için. Ama valahi ufak şeyler hayatı yürüten.
Ecza dolabı ve taşınma sonrası ilaç eksiği olayına da giricem aslında konu olarak iki kolumda da yanıklar olduğu için şu an ama işte o zaman tüm yazdıklarımı bize sigorta yapmayan, iki kuruş bile olsa yardımda bulunmayıp servetimizi ve günde 11 saatimizi zevkle alan ......'ye küfretmem gerekecek. Gerek yok böyle risklere. (başıma birşey gelmeyecekse demiyorum, çünkü o abla kadar bile şansım yok, kesin gelir)

Neyse kısa kesiyim, size yeni evimin adresini veriyim.
..
..
şaka yaptım :)
Bakırköy'deyim beklerim.

Burda (istanbul'da) hava feci sisli, 15 milyon insan birbirini göremiyo, bence iyi de geliyo..
Size sisli öpücükler...

Not; İstanbul'da yaşayan herkes sanki o manzarayı görebiliyomuş gibi her konuda boğaz manzaralı fotoğraf kullananlara gıcık olduğum için sisli boğaz fotoğrafı koymuyorum. Ama benim kullandığımda artist biraz...


Yorumlar

Popüler Yayınlar