artik cicegi neresinde dublin sakini?

Sevgulu tanidik ve bildikler...
Bilmiyorum ki sozlerime nereden basliyim. Ne anlatmam gerekir bilemiyorum. Bir sehir rehberi edasiyla burada gidilecek mekanlari mi anlatmali, sadece bizzat kendim olarak yasadigim binbir turlu seyi mi anlatiyim, ya da anne ben iyiyim edasiyla kisaca yasama belirtisi mi gosteriyim.
Efendim malumunuz pazartesi resmen calismaya basladik ve daha ilk gun 11den aksam 10a kadar calismanin verdigi yorgunlukla hayat nasil gecer len burda derkene anladim ki bu sadece pazartesilere ozgu. Bebelerle simdiye kadar basketbol, futbol, masatenisi, ps ve bilardo oynamisligimiz ve ayrica sahile gitme olayi yagmur yuzunden yatinca bebelerle sinemaya gitmisligimiz var. Hemi de Terminatore... Oncelikle sunu soyliyim filmde ara falan yok. Cikista bulustugum butun arkadaslarima sordum kimsenin ulkesinde sinema arasi yok. Bizde niye var len? Insanlar ara ihtiyacini eski teknolojinin gerektirdigi bisey olarak acikliyolar, artik digitale gecildi niye ara verilsin ki diyolar. Yaw cisin gelir bi sigara ceker canin naapiyon len 2-3 saat diyorum. Bakiyo yuzume.. Cik cik... Cok istersen cikarsin ama o arada film kacar diyo bana.. Ben bilmiyorum sanki film kacicak :)
Neysebu konuyu gecelim daha acikli bir konuya gelelim. Cuma gunu juan isimli pek bi sevdigimiz arkadasimizin veda partisi var evlerinde. Fakat bendeniz cumadan pazara kadar sehir merkezine uzak bi yerde tum gonullulerle baska bi egitime katilmak durumunda oldugumdan bu partiyi kaciricam. Bunu bilen arkadaslar sagolsunlar dun bide benim icin toplandilar ilk vedamtrak aktiviteyi gerceklestirdik :) Artik programimiz belli zaten once O'connel Streetteki Murrayse gidip kapanana kadar orda takiliyoruz. Saat 12den sonra temple bardaki Medze gidiyoruz. Olay yine boyle gelisti fakat dun hafta ici olmasina ragmen gece yarimda kapidan iceriye dogru ortalama 100 metre yurumek 20 dakkamizi aldi. Dengesizler iste :)
Tum barlarda iliskiler ayni hak verirsiniz ki. Kimi dansetmeye kimi birilerini bulmaya calisiyo. Tek fark burda acikca soruyolar ne istediklerini. Boylece rahatca ve net bi sekilde cevabini veriyosun. Yanlis anlasma yok, taciz yok, temiz, oohhh :) Herkes mutlu.
Bugun de bilmemne festivaline gidicez. Su an bilmiyorum ne oldugunu cunku dun pubda karar verdik gitmeye ben sadece 'he' dedim. :)
Not: artik ingiliz aksanini kulaklarimi kabartip radar gibi arar oldum. Arayan belasini bulurmus :) Herkese sevgu... Bugun hava biraz yagmurlu gibi sevgumu ona doldurdum. Yakalayin ordan...

Yorumlar

Popüler Yayınlar