koptum gidiyorum :)

Cok sevgili tanidiklar. Hak verirsiniz ki burada hayat hizlaniyor hayat hizlandikca da blogdaki yazilar azaliyor... Son 3 gunumu sehirdisinda havalanina yakin ameus diye bir yerde gecirdim. Huzurlu (gereginden fazla), ve yesil bi yerde ortalama 20 kisi yine bi egitim-paylasim biseyler yaptik iste :) Cok saglam tiplerle tanistim hepsi ayri bir ariza ve cogu uzun zamandir dublinde oldugu icin bu gonullulerin sehri aksani falan sokmusler iletisim de kolay bu nedenle. Kaynasmak kolay oluyor boyle bi ortak nokta varken. Bizde de boyle oldu. Ilk gun herkes cok enerjikti, gecesinde ordaki sehre indik pubda ictik yetmedi gittik bira aldik ormanin ortasinda oturduk cimlerde istik usuduk gittik bide otelde ictik. Ikinci gun sabah kimse ilk gun oldugu kadar enerjik degildi. Bu olay bir gun daha tekrarlandi ve son sabah kimse yasamiyordu :) Bi kac saat sonra dublinde yasayanlarla bulusucaz tekrar.
Not; egitimde 3 turktuk. Hak verirsiniz ki ben yeni bir kultur soku yasadim :)
Diger not, bu ekipte kendi diliyle en cok konusan ekip fransizlardi. Inanmazsiniz en eglencelileri de fransiz ve ispanyollar (koca koca uluslari bu anilarla tanimlamak icin diil tabi bunlar sadece paylasim iste)
Bir baska not, yazik yaw bu avrupalilara cidden yemekleri cok benzer, az cesitli ve sikici vs.
Dun gece temple barda dsik bir restoranda aksam yemegi yedik ekipce ve buraya geldigimden beri ilk defa ayrilan butce sadece yemek icindi. Normalde adet oldugu uzre kesinlikle bir yada iki birayi da hesapliyolardi. Ulusal ajans bencil cikti.
Bu kadar olsun bugunluk, bugun ozellikle pinara sevgu :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar