Uc maymun (ironi yaptim)

Sevgulu sevildikler,
Dun mortan ve bizim ferdiyle guzel bir sehir turu sonrasi evime gelmis hapsiriklarin arasinda calismaya calisirken bir anda kapim caldi. Aaman allahim bu da kimdi gibi gereksiz merak ogelerine hic girmeden Emmetin nihayet uc maymunu indirdigini soyler bu garip macerayi sizlere anlatmak icin sabirsizlanirim.
Nihayet taktik filmi oturduk televizyonun karsisina. Emmet genellikle bu tur filmlere meakli oldugundan onun tavrini tahmin edebiliyodum ama lana ve sam konusunda bazi suphelerim vardi. Sami tam bilmamakle birlikte lana adli ablamiz mtv'den firlamis 'oooo, so cuuuuuuute' vari cumleler kuran bir o kadar da temiz kalpli ablamizdir. Neysem film basladi. Goruntu kalitesiz ben ic cekiyorum bu herifler turkce konusuyo ben niye anlamiyom diye. Artik ne kadar kompleks yaptiysam burdakilerin aksanlarini. Sonradan farkettim ki film mirildanmalarla basliyo :)
Sinema atmosferi icin isiklar jaluziler her bisey kapali. Bizim cift can cekisiyo filmi izlerken sikintidan :)
Kac kere dedim ben odamda izleyebilirim bilgisayarimda, sikildiysaniz kapatalim. Yok inat ettiler.
Bu arada tahmin edersiniz ki 'sen de sev ama sevilmeeeeeee' kisimlarinda ben koptum, gulmekten tum atmosferin icine ettim. Bide ustune anlatamadim neler hissettigimi o an. zaten 1 aydir hic olmadigi kadar turkceye bogulmusum emmet merakli merakli biseyler sorunca da turkce cevap verdim. :)
Ilk yari bitti, sigara molasi verildi. isik acildi. Bizim cift mayismis koltukta. isik acik izlesek olur mu yoksa uyuyorum ben diyince bizimki, ben de uyandiriyim bari sunlari dedim hemen soyledim bizim nuri bilgenin cannes'i kaptigini. Gozleri acildi hemen :)
Bu arada film hakkinda goruntuler hakkinda ve hatta mekan hakkinda konusurken bir ay sonra istanbulda olmayi planlayan ciftimiz buranin istanbul oldugunu ogrenince ne oldugunu tam anlayamadigim bi yuz ifadesiyle karsilik verdiler. Artik korku mu merak mi oryantalist bir heves mi bilemedim ben :)
Bu da boyle bir ani iste. Artik kendim icin yaziyorum galiba herseyi :)
Sevgumu yagmur bulutlariyla yollayamiyorum malum hava burda mis gibi. Telepatik yollarla almayi deneyin :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar