Bu sabah yagmur var dublinde

Eveeeeet, an itibariyle buraya getirdigim baharin omru tukendiiii... Sabah bir kalktim ki her yer sirilsiklam ve yagmur bir artarak bir azalarak yagiyor. Benim baharim da iki haftalikmis :)
Dun tum ev ahalisiyle disari cikip bir iki bira ile Emmet'in trinity'ye kabul edilisini kutladik. Bu kisim sizin icin sikici biliyorum o yuzden daha ilginc bisey soyliyim. My Name is Earl'deki sisko adam var yaaaaaa... Sarisin haniiiii.... Ahan da onu gordukkkk... Tum ev ahalisi Henry streetde icicek bi yer ararkene agzimiz acik adama baka kaldik. Ve utandigimiz icin hic birimiz fotografini cekemedik. Ama gordugumuzu gorduk bizlere yetti :)
Mutlu mesut yanlarindan ayrilip abarti sekilde international olan grubumuzun yanina gittim, iyidi guzeldi de. Oturdugumuz yer kapaninca gecenin bi yarisi basladik 15 kisi (rezalet) yeni bi yer aramaya... Ve tabiiki sonunda ben delirdim :) Biz yeni mekan bakarken de yine inanilamayacak sekilde ev arkadasimla karsilastik. Yaw bu sehir kucuk diyom inanmiyosunuz :)
Simdi evdeki herkes uykulu ve geceden kalma sekilde tv izliyo. Dialog falan yok :)
Aksam mette'ye aksam yemegine davetliyim. Bakalim danimarka mutfagi nasilmis :)
Sevguler yollarim yagmur yuklu bulutlarla...

Yorumlar

Popüler Yayınlar