sikinti huzurda...

Cok sevgili tanidiklar, sevildikler..
Gitgide blog yazmaya usenir oldum. ne yaptigimi burdan beni merak edenlere anlatmayi cok istiyorum gel gor ki bilgisayarin basina oturunca pek de aklima bisey gelmiyor.
Bir kac sey anlatabilirim dublinle ilgili, kaynayan havada disari cikmaya can atan ayrislerden ev arkadasim olani beni dun yuruyuse davet etti. Sicaktan mayismis tv izleyen ben vay nat diyerek ciktim onla disari. Gittigimiz park ayiptir soylemesi avrupanin en buyugu, adi da Phoenix park (ay nasil yaziliyodu) Biz ortasina kadar yuruyebildik daha sonrasinda aptal bi garden exhibitionu gezip geri donuse gectik ama bu bile hafiften yanik bi tene sahip olmama yetti.
Not, her yer oldugu gibi bu parkta evden 10-15 dakka yuruyerek.
irlanda hakkindaki coook garip buldugum bir diger sey ise kesinlikle ve kesinlikle sokaga alkol iceren hic biseyle cikilamamasi. Kolonyaya bile kesin bisey derler. Soyle ki insanlar pubda sigara icemedigi icin arada kapiya cikip sigara iciyorlar gel gorki kapinin onune bile bardaklarini cikaramiyorlar. Cok merakli ben kapida duran yasli sirin karizmatik badigard amcamiza sordum bunu. dayanamadim artik. yahu dedim sen kalk dunyaya bi pub kulturu yay, ickinle turizm alanlari bile ac ama bu kadar yasakci ol vs diye konusurken kendisi cok basit bi cevap verdi. Iste bu yuzden yasak :) Sapitmak usual yani :)
Ayrica pub cikisi butun kiyafetleri de kirliye atmamak cabasi. Duman yok gozyasi yok. :)
Efendim sehri yagmurda gormedigim icin henuz bayiliyorum da bayiliyorum. Sehir ikiye bolunuyo nehirle malumunuz. Bunlar vikipediadan bulabilceginiz seyler. Asil komik sey bu sevimli alcak binalarla dolu duzenli sehrin ortasindaaaa (kuzey tarafinda) bir adet spire (bildigin direk) var kiii, dumduz, sikici anlamsiz vee 120 metre. Niye orda hala anlamadim. kendisi ayrica meeting point olarak da adlandiriliyor bu yuzden. ne zaman yolumu kaybetsem onu bulup eve donuyorum evet kullaniyorum ama onsuz da olurmus yani. :)
Kendisi o kadar turistik ki artik arkadaslarla orda bulusmuyoruz, kendimizi bi sureligine burdan oldugumuza inandirmak icin.
Hayatimdaki bir diger kucuk gelismeyle yazimi sonlandiriyorum cunku evde huzurlu film saadeti yasiyoruz, klavye cok ses yapiyo malum. ev arkadasim olan yeni zellandali cif bir hafta sonra bir avrupa turu sonrasi (turkiye de dahil) geri donuyolar. Bu da bahtimiza kim gelirse o odaya demek. (fingers crossed)
Diger ev arkadasim uc maymun filmini indiriyo bi kac gun icinde film saadetimiz perdelerini bir turk filmiyle acacak. hadu hayurlusu..
Hepinizi sol gozunuzden operimmm...

Yorumlar

Popüler Yayınlar