hizlandirilmis blog

Cok sevgulu tanidiklar, sevildikler...
Butun bi hafta boyunca hiiiic bisey yapmadan sadece kursa ve traininglere giderek gunlerimi gecirdigim aksaminda ise her cesit ingilizce aksanin bulundugu kanallari gezip sikintidan geberirken bugun tum plan ve programlar birbiriyle cakistigindan bunu yazip hemen tekrar disari cikmam gerekiyorrr.
En onemli konumuz burada bulunma nedenim. Basladi!!!!!
Hem de coook fenaaa!
Elimde bir yaz programi var kiiii, grafitiden kampinge, basketboldan video ve animasyon yapimina kadar ful dolu bir program. Efendim benim gibi gencecik piril piril ve bir okadar aksanli volunteerlerle youth workerlarla bugun tanistik ve ufaktan nonformal yontemlerle birbirimizi sevmece oksamaca takim olmacayi denedik sonrada gittik restorana deli gibi yedik ictik :)
Gelecege dair planlardan en yakiniyla basliyorum olaya, pazartesiiiiii wiklowa gidiyoruzzz (nasil yaziliyo hic bi fikrim yok, ogrenince yazarim ama plaka kodu ww) 3 gunlugune tum staff ve gonulluler olarak. Bu gidicegimiz yer garden of ireland diye aniliyo bu yuzden geldim geleli havayi hic takmadim ama cidden yagmur yagmasin istiyorum pazartesiden carsambaya.
Bu arada dun baslangic olarak ilk yaptigimiz kisa toplantidan okumam gereken 200 sayfadan fazla belge ve onlari tasimam icin bi cantayla ayrildim. Yani cidden basladiiiii...!
Gelelim buralarda ne var ne yoklara... Ev arkadasimla (yeni zellandali ve kadin olan) sohbet ederkene buraya geldigimden beri ilk defa ohaaaaaaa kelimesini kullandim.
Soyleki evet cok zor anliyorum soylediklerini ve ayrica cevremdeki dublin aksani, kirsal irlanda aksani ayrica ingiliz, italyan, fransiz, ispanyol ve alman aksanlari dolu oldugu icin artik genellikle heee diye kafa salliyorum. Gelin gorun ki yeni zellanda (avustralya da diyebiliriz) aksanini anlamamakla birlikte neden anlamadigimi cozdum. bildiginiz depend (hani depends'i dipends diye soyluyorum ben) kelimesi varya iste ona dipins dediiii, ben de kendimi tutamadim artik. Acikli...
Bugun delfinden cikmis ac ac evime gidip yapcagim yemegin hayalini kurarkeeennnn basimdan gecen olayyyyy... Eger bi ulkede sigarayi en ucuz 7 bucuk euro yaparsan ne olur sokakta herkes sigara ister deeemiiiii.. Bu normal buna alistik. Insanlar ofiste pubda vs hic bi yerde sigara icemiyo bu yuzden bi yerden bi yere giderken iciyo tamam buna da alistik. Ama iste biri seni icerken gorup sigara istediginde vermezsen genellikle bi gerginlik oluyo. Gel gor ki bugun burda dogmus insanlarin bile inanmadigi bi olay yasadim. Rosa'ya bildigin daldi 4 tane hatun. Ben de sans eseri ordaydim aldim onu bi dukkana girdik hemen. Gel gor ki heryerinde tutam tutam saclari vardi. Gardayi arayamadik o an sonra aramistir herhal.
Birazdan cikicam disari. Ilk aksiyonumuz evce emmetin trinity'ye mastera kabul edilisini kutlamak icin, sonrada hollandali bi arkadasin ayrilis oncesi partisi iciiiinnn... Burda parti dedigin sey denizde kum. Ama partide icmek icin gereken para icin ayni seyi sooleyemiycem :) Hadi hayurlusuuuu...

Yorumlar

Popüler Yayınlar